luni, 7 februarie 2011

Il Divo sings Mama - Live in New York

DE ZIUA MAMEI MELE !




7 comentarii:

  1. La multi ani;) Azi e ziua mamei mele;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Astazi am mai avut o sarbatorita chiar acum vin de acolo...Fiica isi sarbatoreste mama, aici fiul isi sarbatoreste mama...
    Kis doresc mamei tale multi ani pe pamant iar Domnul sa-i faca parte de Rai atunci cand se va intalni cu El!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!mamei tale si sa te bucuri de ea si impreuna cu ea de tot va rezerva bucurii si un drum frumos

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani Buni si Fericiti ii doresc mamei tale! Fericita mama care are asa fiu.
    Dumnezeu sa va binecuvanteze!
    Superba melodia si de mare har interpretii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vin mai tarziu cu urarile, din motive bine intemeiate, dar sper sa-mi fie primite!
    La multi ani mamei tale si viata lunga cu sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  6. In cartea "Mama" , Episcopul Ioan Suciu spune:

    "Minusculi licurici sub bolta instelata avem putinta sa devenim uriase candelabre in Templul Dumnezeului maririi.
    Nimic mai vatamator la adresa Domnului ca refuzul de a lua foc.Refuzul mamei la copii este refuzul sufletului la iubire.

    Candelabru misterios cu atatea brate, mama ,se aprinde cu fiecare maternitate."

    Eu ii doresc MAMEI tale ca lumina ei sa nu se stinga niciodata, ba dimpotriva sa devina tot mai stralucitoare cu fiecare clipa .

    Il Divo e formatia mea preferata, nu i-am mai ascultat de ceva vreme , iar acesta melodie e cu adevarat frumoasa...si cum sunt o "furacioasa" o voi prelua si eu curand.

    Iti doresc atat tie, cat si mamei tale, ca Dumnezeu sa va binecuvanteze cu acele haruri care vor face ca PACEA, IUBIREA si BUCURIA sa fie continut, asternut si mangaiere a inimii voastre in fiecare clipa a vietilor voastre.

    RăspundețiȘtergere