luni, 4 ianuarie 2010

IN MEMORIAM PETRE DUGULESCU
3 ianuarie 2010, se implinesc 2 ani de cand cumnatul meu Petre Dugulescu nu mai este printre noi.Dumnezeu a hotarat ca misiunea lui s-a incheiat aici pe pamant si
l-a chemat acasa. In amintirea lui ,o lacrima si speranta revederii...

Poezia Astept... scrisa de Petre Dugulescu:

Astept...


În vremi de necaz şi-ncercare,
Spre Tine nădejdea-mi îndrept
Cerând părintească-ndurare –
Te laud, Te slăvesc şi aştept...

În urmă sunt ani de suspine
Şi alţii de-or fi, îi aştept,
Cerând să te-nduri şi de mine –
Mă rog, mă încred, şi aştept...

Arat-am pe câmp cu plugarii
Şi roade s-adun este drept,
Dar până vor creşte lăstarii –
Mai ar, mai seamăn, şi aştept...

Am pus în negoţ toţi talanţii
Spre-a fi acel rob înţelept.
Răsplata aici o iau alţii –
Eu tac, investesc, şi aştept...

În luptă-am spus nu laşităţii
Şi n-am decoraţii pe piept,
Dar până în ziua răsplăţii
Mă lupt, mă supun, şi aştept...

Căutat-am s-ajut pe oricare –
Şi rău să primesc e nedrept,
Dar până în ziua cea mare –
Mai dau, mai ajut, şi aştept...

Stăpânul m-a pus o lumină,
Pe cei adormiţi să-i deştept.
Şi până când El o să vină –
Eu ard, luminez, şi aştept...

De moarte eu n-am să mă sperii,
Căci cred în divinul percept.
Şi până în ziua-nvierii –
Eu dorm, mă-odihnesc şi aştept...

7 comentarii:

  1. Versuri incantatoare care emana nesfarsite miresme de credinta , iubire si speranta....

    Dumnezeu sa-l odihneasca in bratele Sale Sfinte pe cel care le-a scris....iar pe tine, kis, sa te binecuvanteze cu toate harurile Sale...

    RăspundețiȘtergere
  2. ...dincolo de nevăzute stări pământeşti
    ne leagă dragostea divină.
    mi-e dor de fraţii mei martiri
    de versul lor ce mă-nsenină
    iar de ţi-a fot rudă de aproape
    şi ai trăit clipe de har,
    vei fi azi mângâiat de toate,
    câte suspine ai îndurat
    alături de cel ce a fost
    întâi de toate un frate sfânt.
    ...şi-n bun oştean al Cerului
    ce l-a primit triumfător
    pentru tot ce aicea a pătimit-
    -in memoriam doresc
    cu tot cei sfânt să înseninez
    viaţa ta şi a celor dragi
    şi o rugă sfântă adresez
    la tronul Tatălui Ceresc:
    -să fiţi binecuvântaţi
    şi a lui Petre poveţe
    să urmaţi-
    cu respect vyky

    RăspundețiȘtergere
  3. Un om deosebit: a laudat si slavit,s-a rugat a arat, a semanat,a tacut, a investit,s-a luptat, s-a supus, a daruit, a ajutat...si a asteptat!
    Acum asteapta clipa cea mare a invierii!

    Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-i ofere un loc luminat in care sa astepte!

    RăspundețiȘtergere
  4. O frumoasa amintire ii pastrez pastorului Dugulescu. Candva ne vom revedea , l-acele tarmuri dincol'de raul vietii.
    Stăpânul m-a pus o lumină,
    Pe cei adormiţi să-i deştept.
    Şi până când El o să vină –
    Eu ard, luminez, şi aştept...

    De moarte eu n-am să mă sperii,
    Căci cred în divinul percept.
    Şi până în ziua-nvierii –
    Eu dorm, mă-odihnesc şi aştept...

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe versuri!
    Ca o tambulina pentru un suflet care nu prea are curajul să sară, ca o mână întinsă atunci când vei crede că te prăbuşeşti...

    RăspundețiȘtergere
  6. De moarte eu n-am să mă sperii,
    Căci cred în divinul percept.
    Şi până în ziua-nvierii –
    Eu dorm, mă-odihnesc şi aştept... esenta...asa cred apoi tot ce a facut a facut prin EL si pentru EL.

    RăspundețiȘtergere