joi, 24 septembrie 2009

Am cerut putere
Si Dumnezeu mi-a oferit dificultati pentru a ma face puternic
Am cerut intelepciune
Si Dumnezeu mi-a oferit probleme de rezolvat
Am cerut prosperitate
Si Dumnezeu mi-a oferit brate si minte sa muncesc
Am cerut curaj
Si Dumnezeu mi-a oferit primejdii de depasit
Am cerut rabdare
Dumnezeu m-a pus in situatii unde eram fortat sa astept
Am cerut dragoste
Si Dumnezeu mi-a oferit oameni tulburati pe care sa-i ajut
Am cerut favoruri
Si Dumnezeu mi-a oferit oportunitati
Nu am primit nimic din ceea ce am cerut
Am primit tot ceea ce-mi era necesar
RUGACIUNILE MELE AU FOST ASCULTATE

8 comentarii:

  1. Generozitatea Lui este intotdeauna mare, daca privim cu atentie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos! Am un dar pentru tine......
    ............................
    Domnul stie mai bine dacat noi de ce avem nevoie si intotdeauna El ne daruieste ceea ce ne este necesar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gandurile Tale sunt surori gemene cu ale mele:

    „Tată, mă abandonez Ţie, fă din mine tot ce-ţi place.

    Orice ai face, eu Îţi mulţumesc.

    Sunt gata pentru orice, accept orice”...

    pentru ca Tot ce vine din Tine ma aduce la Tine...

    RăspundețiȘtergere
  4. Noi cerem multe ce nu sunt necesare pt ca Tatal ceresc ne-a creat si stie de ce avem trebuinta si ne da mai mult decat a-m merita noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cineva mi-a spus: "Lasa Domnului grija zilei de maine". Cata dreptate a avut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe si adevarate ganduri care au purces din trairi, intense gand in gand cu Divinitatea.
    Seara buna si te rog sa-mi ierti confuzia ....
    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu o duminica plina de pace!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoase gânduri!!! Şi când le văd că sunt postate chiar de ziua mea, mă gândesc că Dumnezeu vrea să îmi spună ceva prin ele...

    RăspundețiȘtergere