duminică, 5 aprilie 2009

cu domnul

cu domnul merg 'nainte nicicand nu dau 'napoi

chiar singur de-as ramane ,sarac cu pumnii goi

si rasplatirea dreapta atunci EL imi va da

cand nu privesc in urma ,ci doar la crucea sa



cu domnul merg in lupta si orice rau inving

chiar daca-s multi dusmanii si grele rani ma frang

doar EL este acelasi ,puternic si maret

si a platit pe cruce ,al vietii mele pret



cu domnul trec prin viata pe drumul catre cer

chiar daca-al meu vrajmas ar vrea ca eu sa pier

dar tot EL imi intinde un brat ocrotitor

ca sa imi fie-n slava al meu mantuitor



cu domnul merg si-n moarte daca mi-o cere-acum

chiar daca aceasta este spre cer unicul drum

si-a mers mai inainte , sus la tatal ceresc

sa pregateasca-o casa acelor cel iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu